poniedziałek, 25 czerwca 2012

202) Mascarpone, ser śmietankowo-kremowy, Biedronka

  Włoski ser śmietankowo-kremowy
Opakowanie: pudełeczko 250g



Skład: śmietanka pasteryzowana, mleko pasteryzowane, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.






 

Wartości odżywcze: w 100g: 3,8g białka, 4,5g węglowodanów, 40g tłuszczu,
w opakowaniu (250g): 9,5g białka, 11,3g węglowodanów, 100g tłuszczu,
w porcji (50g) : 1,9g białka, 2,2g węglowodanów, 20g tłuszczu



Ogólna opinia: smaczny, delikatny, śmietankowy. Gęsty, zwarty. Rozpływa się u ustach. Nadaje się zarówno na wytrawnie, jak i pasuje do dań słodkich. Bardzo kremowy. Użyłam go do zrobienia lodów dla mamy. Bardzo jej smakowały. Co tu dużo pisać. Wszyscy znają ten serek. Tylko jest niesamowicie kaloryczny i tłusty. Muszę znaleźć dla niego alternatywę. Ale mimo wszystko gorąco polecam. Mimo, że z Biedronki jakość jest pierwsza.
 





 





Kaloryczność: w 100g: 393 kcal
w opakowaniu (250g): 983 kcal
w porcji (50g): 196 kcal
Ocena: 5/6
Zakupione: Biedronka, 4,39zł

6 komentarzy:

  1. kiedyś próbowałam serka mascarpone, ale mi nie smakował muszę zrobić jeszcze jedno podejście : )

    OdpowiedzUsuń
  2. No kaloryczność tego serka to jest jakieś wielkie nieporozumienie...

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie Piątnicy jest lepszy;) kaloryczność? co się dziwić. prawdziwe Mascarpone własnie na tym polega, że ma być tłuste;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja właśnie zdecydowanie wolę ten. Po piątnicowym poznanym jako pierwszy w życiu, uważałam że mascarpone to paskudztwo z natury rzeczy. Ale ja w ogóle nie lubię piątnicowych rzeczy. Wszytsko mi tam smakuje tą samą sztuczną śmietanką do kawy.

      Usuń
  4. Poczytajcie skład wyrobów Piątnicy, np. śmietana: mączka chleba świętojańskiego, mleko w proszku...... Polecam czytać co się kupuje

    OdpowiedzUsuń

Na każde zadane przez Was pytanie bardzo chętnie odpowiem. Podzielę się również swoim doświadczeniem. Nie musicie przepraszać za pytania. Uważam, że lepiej pytać niż błądzić. :) Dziękuję za każdą opinię i zaznaczam, że niezmiernie mi miło czytać Wasze komentarze.
Z gorącymi pozdrowieniami. Ola :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...